♥ معجزه قران و ادعیه ♥

خواص دعاها و آیات قرانی در رفع مشکلات زندگی

ختم یا سمیع یا بصیر




ختم ۱- برای بینایی امر دنیا و آخرت و دفع شب کوری و بیماری های چشم و رفع قساوت قلب و دفع مبهوتی ۳۰۲ بار هر روز بعد از نماز صبح گفتن اسم یا بصیر  نافع است و اگر خواست ختم گیرد قربة الی الله  تا چهل روز قطع نکند و ۱۰۱ بین دو نماز جمعه بر یقین انسان می افزاید و ۴۰ روز روزی ۱۶۶۵ بار بسیار موثر است . در روزهای جمعه مداومت به این اسم سبب عنایت خاص خدا می شود

ختم ۲- اگر کسی اسم شریف السمیع  را روز پنج شنبه بعد از نماز صبح ۵۰۰ بار بخواند وسپس دعا کند حاجت او روا گردد

ختم ۳- اگر در روز ۴۰۰ مرتبه ذکر شریف یا سمیع یا بصیر گفته شود هرگز محتاج نشود و رسوا نشود و خدای سمیع او را از پریشانی نگه دارد و صفای باطن و جلای قلب برایش حاصل گردد

ختم ۴- هر کس چهل روز  هر روز ۱۶۶۵۰ مرتبه ذکر شریف البصیر را بگوید او را جلای قلبی حاصل

شود به طوری که اگر کسی از پیش روی او گذرذ ضمیر و مزاج و خوی بلکه نام او را هم بداند و به  جمیع مرادات دین و دنیا و صفای ظاهر و باطن برسد و کارهای پریشان او جمع گردد

ختم ۵- اگر کسی در میان واجب و مستحب نماز جمعه ۱۰۱ مرتبه ذکر شریف البصیر را بگوید یقین او درست گردد

 

 در اول يا در آخر دعا «يا سَميع يا بَصير» بگويد البته دعاي او به اجابت مقرون گرداند.

 ۶) براي استجابت دعا قبل از اذان صبح يا بعد از نماز نافله صبح (بعد از اذان) 180 مرتبه ذکر «يا سميع» خوانده شود. تعداد کبير اين ذکر 180 و تعداد وسيط آن 18 و تعداد صغير آن 9 مي‌باشد.

۷) و اگر كس اين اسم مبارك «يا سميع» را روز پنجشنبه بعد از نماز 500 بار بخواند هر دعا و حاجتي كه خواهد روا گردد. و اگر قاري به اين قيام كند مستجاب الدوة گردد. و هر روز به طريق اوراد چهارصد و دو نوبت بخواند «يا سَميعُ يا بَصير» هرگز به هيچ چيز محتاج نشود و رسوا نگردد و دعاهاي او مستجاب شود و صفاي باطن او را حاصل گردد.

 

السَّمیعُ :

چهار معنی دارد : 1- شنونده هر رازی از پست وبلند وپنهان وآشکار که یکسان باشد نزد او سخن یا سکوت خلق . 2- قبول کننده و اجابت نماینده دعای داعیان ، چنانکه سمعَ اللهُ لِمَن حَمِدَه و این اخص از معنی اول است . 3- دانا به مسموعات از اصوات و حروف و ترکیب کلمات خواه به ظهور آیند خواه نیایند . 4- عالم به هر معلوم اعم از اصوات و کلمات .

180 بار بخوانند به ظرف چینی که این کلمه را بر آن به مشک و زعفران نوشته و به روغن کل شیشه به گوش کران چکانند شفا یابد . مداومتش برای اجابت دعا مجربست .

رسول خدا (ص) فرمود: هرکه هر صباح سه نوبت بگوید:« بِسمِ اللهِ الَّذی لا یَضُرُّ مَعَ اسمِه شیئَ فِی اَلاَرضِ وَ لا فِی السَّماءِ وَهُوَ السَّمیعُ العَلیم» وبرهر دو کف دست دمد وبروی خود فروآورد در آنروز به هیچ بلا وزحمت مبتلا نشود و اگر در شب به این ورد قیام نماید در آنشب از نکبات محفوظ و سالم ماند .

امام حضرت رضا علیه السلام فرمود: هر که هر روز پیش از آنکه سخن دنیا گوید بعد از ادای نماز صبح هفت نوبت بگوید:«فَسَیَکفیکَهُمُ اللهُ وَهُوَ السَّمیعُ العَلیم» خداوند تعالی از برکت این کلمات قرآنی جمله مهمات او را در آنروز کفایت کند .[رجوع به بحر الغرائب صفحه 61 ] .

 

 

+ نوشته شده در  شنبه 30 بهمن1389ساعت 0:38 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

ختم ذکر شریف الحکیم


  


ختم ۱- هر که در شبها در محل پاک و خلوت به ذکر شریف الحکیم به عددش مشغول شود قلبش خزانه اسرار حق گردد

ختم ۲-جهت درست شدن کارها و دانستن مجهولات روزی ۷۸ مرتبه ذکر شریف الحکیم گفته شود  و اگر این اسم مبارک را ۴۴۵ مرتبه در یک مجلس بخواند بسیار مفید خواهد بود

ختم ۳- حضرت امام رضا علیه السلام می فرمایند هر کس جهت آسانی هر دشواری اسم مبارک الحکیم را بسیار بگوید آن کار آسان می شود .



+ نوشته شده در  جمعه 29 بهمن1389ساعت 0:19 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

دعا و زیارت روز چهارشنبه




 
 

دعـای روز چهارشنبه

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَ اللَّیْلَ لِبَاساً وَ النَّوْمَ سُبَاتاً وَ جَعَلَ النَّهَارَ نُشُوراً لَکَ الْحَمْدُ أَنْ بَعَثْتَنِی مِنْ مَرْقَدِی وَ لَوْ شِئْتَ جَعَلْتَهُ سَرْمَداً حَمْداً دَائِماً لاَ یَنْقَطِعُ أَبَداً وَ لاَ یُحْصِی لَهُ الْخَلاَئِقُ عَدَداً اللَّهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ أَنْ خَلَقْتَ فَسَوَّیْتَ وَ قَدَّرْتَ وَ قَضَیْتَ وَ أَمَتَّ وَ أَحْیَیْتَ‏ وَ أَمْرَضْتَ وَ شَفَیْتَ وَ عَافَیْتَ وَ أَبْلَیْتَ وَ عَلَى الْعَرْشِ اسْتَوَیْتَ وَ عَلَى الْمُلْکِ احْتَوَیْتَ‏ أَدْعُوکَ دُعَاءَ مَنْ ضَعُفَتْ وَسِیلَتُهُ وَ انْقَطَعَتْ حِیلَتُهُ ‏وَ اقْتَرَبَ أَجَلُهُ وَ تَدَانَى فِی الدُّنْیَا أَمَلُهُ‏ وَ اشْتَدَّتْ إِلَى رَحْمَتِکَ فَاقَتُهُ وَ عَظُمَتْ لِتَفْرِیطِهِ حَسْرَتُهُ‏ وَ کَثُرَتْ زَلَّتُهُ وَ عَثْرَتُهُ وَ خَلُصَتْ لِوَجْهِکَ تَوْبَتُهُ‏ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ خَاتَمِ النَّبِیِّینَ وَ عَلَى أَهْلِ بَیْتِهِ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ‏ وَ ارْزُقْنِی شَفَاعَةَ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ‏وَ لاَ تَحْرِمْنِی صُحْبَتَهُ إِنَّکَ أَنْتَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ‏ اللَّهُمَّ اقْضِ لِی فِی الْأَرْبَعَاءِ أَرْبَعاً اجْعَلْ قُوَّتِی فِی طَاعَتِکَ وَ نَشَاطِی فِی عِبَادَتِکَ‏ وَ رَغْبَتِی فِی ثَوَابِکَ وَ زُهْدِی فِیمَا یُوجِبُ لِی أَلِیمَ عِقَابِکَ إِنَّکَ لَطِیفٌ لِمَا تَشَاءُ


زیارت روز چهارشنبه


روز چهارشنبه به اسم حضرت موسى بن جعفر و امام رضا و امام محمد تقی و امام علی النقی علیهم السلام است بگو در زیارت ایشان:


‏السَّلاَمُ عَلَیْکُمْ یَا أَوْلِیَاءَ اللَّهِ السَّلاَمُ عَلَیْکُمْ یَا حُجَجَ اللَّهِ‏ السَّلاَمُ عَلَیْکُمْ یَا نُورَ اللَّهِ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ ‏السَّلاَمُ عَلَیْکُمْ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ عَلَى آلِ بَیْتِکُمْ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ بِأَبِی أَنْتُمْ وَ أُمِّی‏ لَقَدْ عَبَدْتُمُ اللَّهَ مُخْلِصِینَ وَ جَاهَدْتُمْ فِی اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ حَتَّى أَتَاکُمُ الْیَقِینُ‏ فَلَعَنَ اللَّهُ أَعْدَاءَکُمْ مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ أَجْمَعِینَ وَ أَنَا أَبْرَأُ إِلَى اللَّهِ وَ إِلَیْکُمْ مِنْهُمْ‏ یَا مَوْلاَیَ یَا أَبَا إِبْرَاهِیمَ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍیَا مَوْلاَیَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُوسَى‏ یَا مَوْلاَیَ یَا أَبَا جَعْفَرٍ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِیٍ‏ یَا مَوْلاَیَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍأَنَا مَوْلًى لَکُمْ مُؤْمِنٌ بِسِرِّکُمْ وَ جَهْرِکُمْ مُتَضَیِّفٌ بِکُمْ فِی یَوْمِکُمْ هَذَا وَ هُوَ یَوْمُ الْأَرْبِعَاءِ وَ مُسْتَجِیرٌ بِکُمْ ‏فَأَضِیفُونِی وَ أَجِیرُونِی بِآلِ بَیْتِکُمُ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ .



+ نوشته شده در  چهارشنبه 27 بهمن1389ساعت 12:0 PM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

دعاى حضرت آدم عليه السلام براى مبارزه با نفس






از امام جعفر صادق عليه السلام روايت شده كه حضرت آدم به خدا از نفس شكايت كرد وحى آمد بگو:

لا حول و لا قوه الا باللّه

و به روایتی این دعا :

 يا رَبّاه يا رَبّاه لا يَرُدُّ غَضَبُكَ اِلّا حِلمُك و لا يَنجِى مِن عُقوبَتِكَ اِلّا التَضَرّع ، اِلَيكَ حاجَتى ، اَلَّتى اِن اَعطَيتَنيها لَم يَضُرُّنى ما حَرَّمتَنى و اِن حَرَّمتَنيها لَم يَنفَعُنى ما اَعطَيتَنى ، اللهم اِنّى اَسئَلُكَ الفَوزَ بِالجَنَّة و اَعوذُبِكَ مِنَ النّارِ يا ذَا العَرشِ الشّامِخِ المُنيف يا ذَالجلال و الاكرامِ الباذِخِ العَظيم يا ذَالمُلكِ الفاخِرِ القَديم يا اِلهَ العالَمين يا صَريخَ المُستَصرِخين و يا مَنزولاً بِهِ كُلّ حاجَة ، اِن كُنَتَ قَد رَضيتَ فَازدُد عَنّى رضاً مِنكَ و قَرِّبنى مِنكَ زُلفى و اِلّا تَكُن رَضيتَ عَنّى فَبِحَقِّ مُحَمَّدٍ و الِه و بِفَضلِكَ عَلَيهِم لَمّا رَضيتَ عَنّى اِنَّكَ اَنتَ التَّوّابُ الرَّحيم .





+ نوشته شده در  دوشنبه 25 بهمن1389ساعت 8:5 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

ختم زیارت عاشورا

 
 
 
 
 
 
امام صادق (ع) به صفوان می فرماید:

زیارت عاشورا را بخوان و از آن مواظبت کن به درستی که من چند چیز را برای خواننده آن تضمین می کنم.
(1) - زیارتش قبول شود.
(2) - سعی و کوشش او مشکور باشد.
(3) - حاجات او هر چه باشد از طرف خداوند بزرگ بر آورده شود و نا امید از درگاه خدا بر نگردد

بعد فرمود: ای صفوان هر گاه حاجتی از خداوند خواستی پس بوسیله این زیارت به سوی سید الشهدا(ع) توجه کن از هر جا و مکانی که بوده باشی و بخوان این دعا را و حاجتت را از پروردگار خود بخواه که بر آورده میشود و خداوند وعده خود را خلاف نخواهد کرد.

مقام معظم رهبری از امام نقل می كردند كه ایشون بهترین دعا را یكی دعای كمیل می دونستند
و یكی هم مناجات شعبانیه


 
 


 

+ نوشته شده در  یکشنبه 24 بهمن1389ساعت 6:35 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

ختم عظم البلا

                        

  
                                     صبح جمعه قبل از اذان صبح غسل جمعه

                                    بعد از غسل دو رکعت نماز امام زمان(ع)
 
                                              بعد از نماز 300 بار یا فتاح
 
                                       و بعد دعای الهی عظم البلاء و برح خفاء
 
                                              انشاالله حاجت تان روا میگردد
 
 
 
 
 
+ نوشته شده در  شنبه 23 بهمن1389ساعت 6:57 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

برای آشتی بین زن و شوهر

 

 

 

۷ بار آیه شریفه ۱۴ سوره مبارکه آل عمران رو می خونین و به نمک فوت می کنین و تو غذای مشترک زن و شوهر می ریزین. بین اونها صلح و محبت پیدا می شه.  البته یادتون باشه این دستور فقط مال زن و شوهرهاس. اگه به نامحرم بدید هم جواب معکوس میدهد و هم دچار مشکل میشید.


زُيِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِينَ وَالْقَنَاطِيرِ الْمُقَنطَرَةِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّةِ وَالْخَيْلِ الْمُسَوَّمَةِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِكَ مَتَاعُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَاللّهُ عِندَهُ حُسْنُ الْمَآبِ

 

 

 

+ نوشته شده در  جمعه 22 بهمن1389ساعت 6:21 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

قدرت خدا را مشاهده کند

 



 
برای وسعت رزق قبل از طلوع آفتاب  سورۀ قدر را بخواند 

و قدرت خدا را مشاهد کند.

 

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه 21 بهمن1389ساعت 0:1 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

بمناسبت سالروز شهادت حضرت سکینه علیها سلام



قبرستان باب الصغیر


  

مقام حضرت سکينه و ام کلثوم عليهما السلام

آمنه ملقب به سکينه دختر امام حسين (ع)  

و برادرش حضرت علي اصغر ع و مادرش رباب بود



+ نوشته شده در  سه شنبه 19 بهمن1389ساعت 11:3 PM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

برای مکاشفه و علم باطن


 
برای ارتباط با عوامل غیبی و از جمله مشاهده موکلین نوری ذکرها و آیات فراوانی موجود است.
به این ترتیب:
در چهل روز اول : یا نور یا قدوس( 426   به اضافه ی عدد نام ذاکر )
در چهل روز دوم : سبوح قدوس ربنا و رب الملائکه و الروح ( 448 به اضافه ی عدد نام ذاکر )
در چهل روز سوم: مسبحات قرآنی
در چهل روز چهارم : آیه ی نور به تعدا 66 تا 256 مرتبه

 

 

+ نوشته شده در  سه شنبه 19 بهمن1389ساعت 6:50 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

خواص دعاي سيفي صغير






1. از علي ـ عليه السّلام ـ نقل شده است. هركس دِين و قرض داشته باشد و اين دعا را به جهت اداي دين بخواند خداي تبارک و تعالي از خزانة غيبش دين او را اداء نموده، و او آسوده گردد.

2. هركس آن را در سفر يا حضر بخواند آفتي به او نرسد.

3. و اگر دعا را نوشت و با خودش حمل كند، از شرّ دشمن و دزد و راهزن و هر مفسدي در امان باشد. و اگر اين دعا را با شكر يا آبي كه از نهري جاري برداشته اند، بخواند و آن را بخورد، باب سعادت بر روي او گشوده شود و اسباب سفر برايش به بهترين وجه فراهم گشته و همنشيني نيك قرين او گردد.

4. خواندن اين دعا موجب رستگاري در دو جهان مي گردد.
و باز از آن حضرت نقل شده است كه فرمودند: در اثناي خواندن دعاي سيفي مُلهِم به اين حكمت شدم و دانستم كه هر خاصيتي در دعاي سيفي كبير است در اين كلمات نيز هست.

5. عرفاء مي فرمايند: هركس اين كلمات (دعاي سيفي) را هر روز يك بار بخواند، از سرّ توحيد چيزي بر او منكشف گردد كه «لا عينٌ رأت، و لا اُذُن سمعمت» و هركس صدبار بخواند، صاحب كشف مي گردد و از اهل يقين مي شود. و اين كلمات شريفه به جهت داشتن مقاصد و مضامين عاليه توحيدي، تأثير بسزايي در دل آدمي دارد. و اگر بعد از دعاي سيفي كبير خوانده شود در سرعت اجابت بسيار مجرّب است.

دعاي سيفي صغير در كلمات بزرگان و عارفان

1. مرحوم سيد هاشم حدّاد. يكي از عرفاء بزرگ، نظرش اين بوده كه اين دعا، آنقدر مضامين قدرتي و سلطنتي دارد كه موجب قبض و تنگي صدر مي گردد. و نبايد بدون اجازه استاد خوانده شود. يعني معلوم مي شود كه بايد انسان مراحلي از عرفان و سير و سلوك را بپيمايد تا لياقت و توان خواندن چنين دعائي را داشته باشد. چنان كه نقل شده، مرحوم قاضي، به شاگردان خصوصي اجازه مي دادند، اين دعا را بخوانند.
2. ولي آية الله مرعشي (ره) و همچنين آية الله كشميري، هم خودشان مي خوانده اند و به افراد هم توصيه مي كرده اند.

انواع ختم دعاي شريف سيفي صغير

مرحوم نراقي در كتاب شريف خزائن،ختم هاي مختلفي را براي آن ذكر كرده اند، كه از جمله آن:

1. نود و نه (99) مرتبه در 99 روز مي باشد. و به افرادي هم که توصيه كرده اند، بعد از انجام آن به نتيجه هم رسيده اند و به مدت 43 روز جواب گرفته اند و دشمنانشان نابوده شده اند. و از كلمات علماء و بزرگان به دست مي آيد كه براي رفع دشمني و نابودي آن خيلي مؤثر است.
2. هكذا در كتاب خزائن آورده اند كه: 99 مرتبه در طول 9 روز خوانده شود.
3. و هم چنين 99 مرتبه در طول سه روز هم سفارش شده است كه ختم صغير مي نامند.

دعاي سيفي صغير چه دعايي است؟

در اين مورد اقوال مختلف است، مرحوم ثقة الاسلام نوري، در صحيفة ثانيه علويه مي فرمايند: از دعاهاي علي ـ عليه السّلام ـ سيفي صغير مي باشد كه همان دعاي قاموس مي باشد. و ايشان مي فرمايند اين دعا در شهرت، كمتر از مناجات خمسة عشر نيست. و در كلمات ارباب علمات و تسخيرات، آثار عجيبي براي آن ذكر شده است.




+ نوشته شده در  دوشنبه 18 بهمن1389ساعت 7:11 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

از جمیع بلیات محفوظ



شیخ بهائی فرمودند : هر که این دعا را با خود دارد از جمیع بلیات محفوظ می ماند.

بِسم اللهِ الرَحمنِ الرَحیم

یا هُوَ یا مَن هُوَ یا مَن لَیسَ اِلا هُوَ یا حَیُ یا قَیُومُ یا حَیُ لا یمُوتُ

 یا حَیُ یا قَیُومُ لااِلهَ الا انتَ صَلَ علی مُحمدٍ و آل محمَدٍ

 و ارزُقُنی خَیرَ الدُنیا و الاخَرةِ یا ربَ العالَمینَ .




+ نوشته شده در  جمعه 15 بهمن1389ساعت 6:32 PM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

شهادت غریبانه ی امام مسموم حضرت رضا ع تسلیت باد


دلش دریای خون، چشمش به در بود/ امیدش دیدن روی پسر بود

پدر می‎ گشت قلبش پاره پاره/ پسر می‎ کرد بر حالش نظاره

پدر چون شمع سوزان آب می شد/ پسر هم مثل او بی‎تاب می شد

پسر از پرده ‎ی دل ناله سر داد/ پدر هم جان در آغوش پسر داد

امام رضا ع:


هرکس در مجلسی نشیند که امر ما در آن زنده می شود

در روزی که قلب ها می میرند، قلبش نخواهد مرد . . .




+ نوشته شده در  جمعه 15 بهمن1389ساعت 9:5 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

براى جلب روزى و فراهم شدن امور



به سند صحيح از حضرت جعفر بن محمد الصادق عليه السلام منقول است كه : براى جلب روزى و فراهم شدن امور و اراده مال و متاع دنيا به اين ذكر پناه ببريد: (ما شاء الله لا حول و لا قوة الا باالله ) ، و براى خوف از دشمن و دفع آن و رفع شدائد به اين ذكر پناه ببريد: (حسبنا الله و نعم الوكيل ). و براى دفع غمهاى دنيا و آخرت به اين ذكر پناه ببريد: (لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين )، و براى دفع حليه و مكر دشمنان به اين ذكر پناه ببريد:
افوض امرى الى الله ان الله بصير بالعباد.(بحارالانوار، ج 93، ص 184)


 
 
+ نوشته شده در  جمعه 15 بهمن1389ساعت 2:0 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

خاصیت حروف و زکات حروف




كتاب ختوم الذكار نوشته سيد محمد تقي مقدم

310  خ  در خلوت روز يكشنبه در آخر ماه بنويسيد و در خانه آويزان كنيد مرادتان بر مي آيد .

    بايد كه در هنگام نوشتن  بگوييد  يا كافي يا راجي

70 بار بنويسيد  خ   و در زير سر بگذاريد غايب را در خواب مي بينيد .

در روز پنجشنبه 130 بار بنويسيد  ع  ايمانتان قوي مي شود . بايد كه حين نوشتن بگوييد يا محمود يا كريم

 در روز جمعه 1060 مرتبه بنويسيد  غ  و با خود نگه داريد محتاج هيچ كس نميشويد  . حين نوشتن بگوييد  يا عظيم يا مجيب

در روز شنبه  13 بار بنويسيد  و  و در قرآن بگذاريد به مراد مي رسيد . بايد در حين نوشتن بگوييد  يا حكيم يا شكور

در روز چهارشنبه 90 بار براي مراد بنويسيد  ف  و در وقت نوشتن بگوييد  يا غياث يا مغيث

روز جمعه پيش از طلوع آفتاب 90  م  بنويسيد براي حاجت .   در حين نوشتن بگوييد  يا خالق يا محيط

براي آگاهي از سر غيب و علم نهاني  15 بار بنويسيد  ه  و در حين نوشتن بگوييد يا وافي يا حفي

هر كس 20 ي هر وقت نويسد و با خود دارد خواص حروف در آن باشد .

براي بستن زبان كسي 60 بار به اين نيت بخواند  ه  و به او بدمد زبان او بسته گردد



 

 

ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنجشنبه 14 بهمن1389ساعت 0:7 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

رحلت رسول اکرم ص و شهادت امام حسن مجتبی تسلیت باد



اى خاتم مهربانى و عشق!

سلام بر تو که گام هاى مهتابى ات

شب هاى جهل بشر را 

به جاده هاى راستى کشاند!


  سلام، غریب تر از هر غریب!

سلام، مزار بی چراغ

تربت بی زائر، بهشت گمشده!

سلام، آتشفشان صبر، چشمان معصوم

بازوان مظلوم، زبان ستمدیده!

سلام، سینه شعله ور، جگر سوخته

سلام، امام غریب من!


براي ديدن حضرت پيامبر در شب جمعه يک هزار بار بگويد


اللهم صَلّ عَلي سَيّدنا محمد صلواة تُنجينا بِها مِن جَميع الحاجات 

وَ تُطَهّرنا بِها مِن جَميعِ السَّيِئات وَ تَرفَعُنا بِها اَعلي الدَّرَجات

وَ تَبلُغُنا بِها اَقصَي الغايات مِن جَميعِ الخَيراتِ فِي الحَيوةِ وَ بَعدَ المَمات





+ نوشته شده در  چهارشنبه 13 بهمن1389ساعت 1:32 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

راه‏هاي بطلان سحر



1- استعاذه به خداوند و خواندن سوره‏ هاى فلق و ناس.
2- خواندن و نوشتن آيات 75 تا 82 سوره يونس.
3-آيه 102 سوره بقره «واتبعوا ما تتلوا الشياطين...» تا آخر آيه با آب زعفران روي طشت مسي نوشته شود و در هنگام نوشتن، كندر را بخور دهند. بعد طشت را پر از آب باران و يا آب چشمه مي كنند بعد مسحور با استفاده از آن آب غسل مي كند و از آن آب مي نوشد. بقيه آب را در پارچ شيشه اي بريزد و براي غسل استفاده كند. بهترين روز هم روز چهارشنبه است.
4- آيه 100 سوره نسا «و من يهاجر في سبيل الله...» تا آخر آيه با جوهر زعفران با كره گاو روي كف دست نوشته شود.
5- دعا وتضرع به درگاه خداوند.
6- درخواست دعا از اولياى واقعى خداوند.
7- صدقه دادن.
در پايان گفتني است اين گونه روش ها به طور موردي و تجربي است ولي روش عمومي و تأييد شده از سوي امامان(ع) همان تداوم صدقه و خواندن سوره يس و آيه «و ان يكاد» و «چهار قل» است. ان شاء الله با تداوم صدقه، تغيير محل زندگي، و تکرار سوره «يس» و آيات فوق ، مشکلات و نفوس بد از اطراف شما دور خواهد شد. و در هر صورت به خداوند و حاکميتي اراده الهي همچنان معتقد باشيد چه بسا همين فراز و نشيب ها دامي از سوي شيطان باشد که ايمان شما را متزلزل کند. لذا با پايداري و استقامت ايمان خود را حفظ کنيد تا در نتيجه آن شيطان نااميد شود و درهاي رحمت الهي به سوي شما باز گردد.

از نظر فقهي تعليم و تعلم سحر - به جز براي بي اثر کردن سحر ساحران - حرام است. 
آيت الله فاضل : اصل سحر و جادو و مراجعه به ساحر و جادوگر براي اين امور حرام است و درآمدي هم که از اين طريق کسب شود حرام است ولي مراجعه براي بطلان و بي اثر کردن سحر اشکال ندارد (جامع المسائل آيت الله فاضل، س 961). 
آيت الله خامنه اي: علم سحر و ياد گرفتن آن حرام است مگر آن که به منظور غرض عقلايي مشروع باشد (اجوبه الاستفتاآت، ص 445). 



+ نوشته شده در  سه شنبه 12 بهمن1389ساعت 1:1 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

چگونه بفهمیم طلسم جادو شدیم ؟

 


 بعد از يک اتفاق در زندگي آرام آرام متوجه يکسري تغييرات در زندگي خود ميشويد. براي مثال جريان يک خواستگاري بهم ميخورد و بعد از آن اغلب خواستگاريها با مشکلات بسيار پيش پا افتاده بهم ميخورد. يا اينکه شما علاقه زيادي به ازدواج داريد و هر لحظه از خدا ميخواهيد که اين اتفاق رخ دهد ولي وقتي موقع خواستگاري ميشود طرف مقابل به چشم شما بسيار زشت و يا اينکه اين ذهنيت در شما پرورانده ميشود که او لياقت با شما بودن را ندارد.
از ديگر نشانه ها ميشود گفت شما هميشه احساس ميکنيد که کسي با شما هست و تمام مدت شما را تحت نظر دارد (در بعضي شرايط)
شما در همه کارها بسيار موفق هستيد ولي در يک کار بخصوص نه!
شما شبها احساس اضطراب الکي داريد!
شبها کابوس ميبينيد!
موقع خواب احساس ميکنيد کسي روي شما افتاده!
و هزاران نشانه ديگر که آنها ميتواند، دقت کنيد ميتواند نشانه اي از سحر و جادو براي شما باشد. البته آن نشانه ها ميتواند براي مسايل ديگري هم باشد.
بر اساس تحقيقات انجام شده اغلب طلسمها وقتي براي شما نوشته ميشود که کسي از شما دلخوري خاصي بصورت مستقيم يا غير مستقيم پيدا ميکند. معمولا اين افراد آدمهايي هستند که از نظر قدرت مقابله با حقايق آدمهاي ضعيفي هستند و چون نميتوانند در مقابل شما و يا رفتارهاي شما عکس العمل مناسبي انجام دهند و در مقابل شما احساس حقارت ميکنند براي گرفتن انتقام به دعا نويسي و طلسم مبادرت ميکنند. جايگاه اين افراد در جهنم است. چه در اين دنيا و چه در آخرت.
طلسمها بصورتهاي مختلف نوشته ميشود ولي چندتاي آنها رايجتر هستند.

1- دفن کردن يکي از لباسهاي شما (هر چه لباس زير تر باشد اثرش بيشتر است)
در اين گونه طلسمها بر روي لباس مفعول دعاي مورد نظر خوانده شده و در جايي دفن ميگردد. معمولا اين نوع دعاها زمان دارند و پس از طي زمان گفته شده خود بخود باطل ميشوند. اگر بهر دليلي اين لباس دفن شده از زير خاک بيرون بيايد سحر باطل خواهد شد. براي همين بعضي از باطل کنندگان سحر ميگويند که بايد آنرا پيدا کرده و از زير خاک بيرون بکشيد.

2- دفن کردن جزء مرده اي بدن شما که معمولا يا ناخن است و يا موي شما. آن هم مانند طلسم با لباس ميباشد.

3- خوراندن دعا با استفاده از يک چيز شيرين.
در بعضي مواقع دعا نويس ها مبادرت به دعا خواني بر روي خوردني شيرين مانند حلوا، شله زرد و چيزهايي به شکلهاي گفته شده مبادرت ميکنند فرد آن را خورده و طلسم ميشود. برا باطل کردن آن بايد آن دعا از جسم و تک تک سلولهاي فرد جدا شود.

4- مامور کردن يک جن براي ايفاي يک وظيفه
در اين نوع طلسم فرد دعانويس يک جن را مامور ميکند که براي مدتي مشخص براي انجام ماموريت گفته شده همراه شما شده و نگذارد که تصميم يا عمل شما محقق گردد. باطل کردن اين طلسم ساده تر است چون خود جن اسير است و ميخواهد خود آزاد باشد و شما اگر بتوانيد نيروهاي مثبت زيادي در خود جمع کنيد بطوريکه جن نتواند در کنار شما دوام پيدا کند يا ميميرد و يا فرار ميکند.



+ نوشته شده در  سه شنبه 12 بهمن1389ساعت 0:5 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

هفت ساعت مهلت براى استغفار


 
به سند معتبر از حضرت صادق عليه السلام منقول است : هر كه گناهى مى كند هفت ساعت او را مهلت مى دهند، پس اگر اين استغفار را سه مرتبه خواند بر او نمى نويسند: استغفر الله الذى لا اله الا هو الحى القيوم و اتوب اليه .
و ايضا به سند معتبر از حضرت صادق عليه السلام منقول است : هر كه روزى صد مرتبه بگويد: (استغفر الله )، حق تعالى هفتصد گناه او را بيامرزد، و خيرى نيست در بنده اى كه در هر روز هفتصد گناه بكند. (بحار الانوار، ج 93، ص 280)
و ايضا به سند صحيح از حضرت امام جعفر صادق عليه السلام منقول است : هر مومنى كه در شبانه روزى چهل گناه كبيره بكند، و با ندامت و پشيمانى بگويد:
استغفر الله الذى لا اله الا هو الحى القيوم بديع السماوات و الارض ‍ ذوالجلال و الاكرام و اسئله ان يصلى على محمد و آل محمد و ان يتوب على .
البته حق تعالى گناهانش را بيامرزد، و خيرى نيست در بنده اى كه در شبانه روزى چهل گناه كبيره بكند. (بحار الانوار، ج 93، ص 277)
 
 
 در هر روز، بيست و پنج مرتبه ((الهم اغفر للمؤ منين و المؤ منات و المسلمين و المسلمات )) را بخوان در اين دعا، ثواب و مزدى بسيار است . پس از نماز عصر، هفتادو هفت مرتبه ذكر ((استغفار))را بخوان نيز سوره قدر و توحيد را بسيار قراءت كن 

 

 

 
+ نوشته شده در  دوشنبه 11 بهمن1389ساعت 7:29 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

دعایی منسوب به حضرت امیرالمومین علی علیه السلام


زیر آسمان و مأیوس از غیر خداوند این ذکر شریف را بگویید :


اَللّهُمَّ اِنّى اَتَوَجَّهُ اِلَیکَ بِنَبیِّکَ نَبىِّ الرَّحمَةِ وَ اَهلِ بَیتِهِ 

الَّذینَ اختَرتَهُم عَلى عِلمٍ عَلَى العالَمین .




+ نوشته شده در  دوشنبه 11 بهمن1389ساعت 4:5 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

آيه شهادت - آيه مُلك


آيه شهادت - آيه مُلك

به سند موثّق از حضرت صادق عليه السلام مرويست كه چون حق تعالى امر كرد كه اين آيات را به زمين آورند چنگ زدند به عرش الهى و گفتند پروردگارا ما را بسوى اهل خطا و گناهكاران مى فرستى پس حق تعالى وحى كرد بسوى ايشان كه برويد بسوى زمين به عزّت و جلال خودم سوگند ياد كنم كه تلاوت نكند شما را احدى از آل محمد صلى الله عليه و آله و شيعيان ايشان مگر آنكه نظر رحمت كنم بسوى ايشان از رحمتهاى پنهان خود هر روز هفتاد نظر در هر نظرى هفتاد حاجت او را برآورم و او را قبول كنم هر چند معصيت بسيار كرده باشد و به روايت ديگر هر كه اين آيات را بعد از هر نماز بخواند او را ساكن گردانم در حَظيره قدس با هر گناهى كه داشته باشد و اگر نكنم نظر كنم بسوى او بنظر رحمت خاصّ خود در هر روز هفتاد نظر كردن و اگر نكنم هر روز هفتاد حاجت او را برآورم كه كمتر آنها آمرزيدن گناهان باشد و اگر نكنم او را پناه دهم از شرّ شيطان و از شرّ هر دشمنى و يارى دهم او را بر ايشان و مانع نشود او را از داخل شدن بهشت غير از مرگ و آن آيات اينها است سوره فاتحه تا آخر و آية الكرسى تا هُمْ فيها خالِدُونَ بخواند بهتر است


و آيه شهادت يعنى :

شَهِدَ اللَّهُ اَنَّهُ لا اِلهَ اِلاّ هُوَ وَالْمَلاَّئِكَةُ وَاُولُوا الْعِلْمِ ق آئِما بِالْقِسْطِ لا اِل هَ اِلاّ هُوَ
گواهى دهد خدا كه نيست معبود بحقى جز او و نيز فرشتگان و دارندگان علم (گواهى داده اند) كه انصاف بدو پايدار است و نيست معبودى
الْعَزيزُ الْحَكيمُ اِنَّ الدّينَ عِنْدَ اللَّهِ الاِْسْلامُ وَمَا اخْتَلَفَ الَّذينَ اُوتُوا الْكِتابَ
جز او كه عزيز و فرزانه است همانا دين نزد خدا اسلام است و اختلاف نكرده اند كسانى كه كتابشان داده اند
اِلاّ مِنْ بَعْدِ مآ جآئَهُمُ الْعِلْمُ بَغْيا بَيْنَهُمْ وَمَنْ يَكْفُرْ بِاياتِ اللَّهِ فَاِنَّ اللَّهَ سَريعُ الْحِسابِ
مگر پس ازآنكه آمده است برايشان دانش به خاطر ستمگرى ميانشان و هر كه كفر ورزد به آيات خدا پس خدا زود به حساب خواهد رسيد

و آيه مُلك يعنى :
قُلِ اللّهُمَّ مالِكَ الْمُلْكِ تُؤْتِى الْمُلْكَ مَنْ تَشآءُ وَ
بگو اى خداى صاحب ملك و فرمانروائى مى دهى فرمانروائى را به هر كه خواهى
تَنْزِعُ الْمُلْكَ مِمَّنْ تَشآءُ وَتُعِزُّ مَنْ تَشآءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشآءُ بِيَدِكَ الْخَيْرُ اِنَّكَ
و بستانى ملك را از هر كه خواهى و عزت بخشى هر كه را خواهى و زبون كنى هر كه را خواهى همه خوبيها بدست تو است
عَلى كُلِّ شَىْءٍ قَديرٌ تُولِجُ اللَّيْلَ فِى النَّهارِ وَتُولِجُ النَّهارَ فِى اللَّيْلِ وَتُخْرِجُ
كه همانا تو بر هر چيز توانائى درآورى شب را در روز و درآورى روز را در شب و بيرون آرى
الْحَىَّ مِنَ الْمَيِّتِ وَتُخْرِجُ الْمَيِّتَ مِنَ الْحَىِّ وَتَرْزُقُ مَنْ تَشآءُ بِغَيْرِ حِسابٍ

زنده را از مرده و بيرون آورى مرده را از زنده و روزى دهى هر كه را خواهى بى حساب



+ نوشته شده در  یکشنبه 10 بهمن1389ساعت 8:0 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

تفأل به قران به حروف هجاء و تعبیر خواب با قران (2 )


شُمُر از سطر هفت از هفتمين آن
عقيدت را بران اي صاحب فال

ز «ب» از منعمانت ، فتح بابست
ز «ث» دنيا و دين بر دست مي آر
ز «ح» از اقربا ، جام خوشي نوش
ز « د » اصحاب دولت را خبرگوي
ز« ر » نيكي بود ، شادان نشيني
ز «س» بيني سعادتهاي بي حد
ز «ص» اي خواجه ، صبر و مكث بايد
ز «ط» زاهد شوي ، تقوي براني
ز «ع» امر محبتها عيان است
ز «ف» شادي تو را باشد به هر حال
ز «ك» ايمن نبايد بود از هول
ز «م» آيد ملامتهاي مشهود
ز «واو » ت هست نعمت توي در توي
ز « لا» تشويش باشد ني نه چندان
كه خشنود اني از نعم المابي


گشا مصحف،ورق زان هفت گردان

ز هفتم سطر،حرفِ اولست قال

چو فال آيد « الف » خير و صواب است
چو «ت» آيد ، ببايد توبه زان كار
چو «ج» آيد ، بكن جهدي و مي كوش
چو «خ» آيد، امان از خوف ميجوي
چو « ذ » آيد، تو خود آن خوار بيني
چو « ز » آيد، بيابي مالِ بي عدّ
چو «ش» آيد، خصومت پيشت آيد
چو «ض» آيد،در آن كار است گراني
چو « ظ » آيد، ظفر بر دشمنان است
چو «غ » آيد، خطر باشد،بده مال
چو «ق» آيد، شوي مقبول در قول
چو «ل» آيد ، برآيد حاجتت زود
چو «ن» آيد، بود آن كار نيكوي
چو «ه»‌آيد ، خدا خشنود و خصمان
چو «ي» آيد ، زغايب مژده يابي
 
دوستان توجه نماييد مابقي حروف اگر بيايد نتيجه ان ميانه است (بقول گفنتي پنجاه، پنجاه است)



نحوه گرفتن فال :


با وضو قرآن را بدست بگير، آن را زيارت كرده و با توجه به نيتي كه در دل داري ،
صفحه اي از كتاب خدا را باز كن. از آن صفحه ، هفت ورق جلو برو. بعد از آن ، از ابتداي صفحه، هفت سطر بشمر و پايين بيا. بعد در ميان سطرهاي بعدي ، هفت بار كلمه
« ان » را پيدا كن. بعد از يافتن هفتمين بار از كلمه « ان » ، دوباره هفت سطر بشمر و جلوتر برو. ابتداي سطر هفتم از هفتمين كلمه « ان » كه پيدا كرده اي، اولين حرفي كه سطر با آن شروع شده، معني فال توست. آن را با فال بالا معني كن!




+ نوشته شده در  یکشنبه 10 بهمن1389ساعت 2:1 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

در بيان تفأل به قران به حروف هجاء » و تعبیر خواب با قران 1






براي فال از روي قران پس از نشستن در محل پاك و پس از يك نيت سالم و خالص و براي برسي صحت بيشتر مراحل زير را انجام دهيد.

اول وضو بگيري و انگاه سه بار فاتحة الكتاب و نيز سه بار دعا زير را بخوانيد:

اللهم اني توكلت عليك و تفالت بكتابك فارني ما هور المكتوب في سرك المكنون في غيبك، اللهم انت الحق انزل علينا الحق بحق برحمتك يا ارحم الراحمين استخيرك بك يا الله بك يا الله بك يا الله.
و انگاه بر روح پر فتوح پيامبر حضرت محمد مصطفي (ص) نيز سه بار صلوات فرستاده و انگاه نيت مي كنيم و دوباره سه بار مجدد صلوات مي فرستيم، وطبق دستور زير عمل مي كنيم تا به نتيجه كامل برسيم. توجه بفرماييد:
پس از اخرين صلوات از لاي قران يا هر جايكه ذهن شما به شما مي گوييد صفحه اي از صفحات قران را باز بكنيد، وقتي قران را باز كرديد كه انگاه نيمي از قران در دست راست شما و نيمي در دست چپ شما قرار خواهد گرفت كه، و انگاه كه صفحات در سمت دست راست قرار دارد را از ابتداي ان صفحه شروع به شمردن نماييد و 7 سطر به پايين بياييد، و توجه نماييد كه در ابتداي سطر هفتم چه كلمه ي قرار گرفته همان را ملاك قرار داده و براي بدست اوردن نتيجه كار توضيحات زير را بخوانيد. (پس توجه نماييد كه در ابتداي سطر هفتم چه كلمه ي امده است) و اما توضيحات هر حرف بدست امده از ابتداي سطر هفتم اين چنين است. توجه بفرماييد:

البته دوستان توجه بفرماييد با توجه به نتيجه حروفات، مبني بر هر حروف علاوه بر توضيح حروف بدست امده يك نتيجه كلي نيز ان را براي شما بعنوان خ يعني خوب و ب يعني بد مي اوريم تا هم توضيحات كامل شود و نتيجه قابل درك باشد.

پس اگر الف ايد اول انكار خير و صلاح و اخر ان نجلح و فلاح مي باشد و اميدها برايد و عزيت يابد. (حاصل خوب است) خ
اگر ب برايد از صاحب دولتي منفعت يابد و كار وي ترقي و رو به رشد يابد. خ
اگر ت برايد بتوبه و صلاح بايد مشغول شد تا پشيمان نشود و دليل بود بر راحتي و نصرتي البته به شرط ترك محرمات. (حاصل تذكر اميز و بد است كه بايد توجه به اعمال خود كرد نه توجه به نتيجه نيت ونيز يعني اگر اعمال خوب و پاك شود مشكل حل خواهد شد) ب
اگر ث برايد دليل بود بر يافتن قوت و روزي مند گردد و منفعتها بيند (به خواست خدا) خ
اگر ج برايد در ان كار جد و جهد نمايد كه نيك نام گردد و نصرت و خوبي برايد از ان كار. خ
اگر ح برايد مال يابد و دليل بود بر بزرگي و رياست و غايب از سفر به سلامت باز گردد. خ
اگر خ برايد از خويشان خود قوت يابد و از خوف خطر ايمن شود و دشمنان به وي ظفر نيابد. خ
اگر د برايد با صاحب دولتي مشورت كند در كاري و از ان كار شهرت و كرامت يابد و دليل بود بر نيكوئي كارها و مراد و كامراني. خ
اگر ذ برايد دليل بود كه دشمن وي مقهور گردد و دليل بود بر فزوني جاه و حشمت. خ
اگر ر برايد مهتري و رياست يابد و فراخ روزي گدد. خ (به خواست خداوند)
اگر ز برايد در ان كار كه شروع كند مدتي بماند و حضرت بحق ناطق جعفر بن محمد الصادق (ع) فرموده است دليل بر سفر و مال و دولت و نكاح خوب و نيك است البته در اعمال خوب عمل و در كارها عجول نباشد. خ
اگر س برايد با وي مكر وحيله كنند بايد با مداد و شبانگاه از خداي متعال غافل نشود و نيك به كارها نظر كند و دوست و دشمن را تشخيص دهد و راز دل بر كسي نگويد و مراقب اعمال خود باشد. ب
اگر ش برايد سعادت و دولت يابد و نيز دليل كند بر امدن كارها و مراد و حاجات. خ
اگر ص برايد چند روزي براي تصميم وكار خود صبر كند تا بمراد برسد يعني عجله نكند. ب
اگر ض برايد در عهده كسي رود دليل بود بر سعي كردن در كارها اخرت و بيرون امدن از فقر و فاقه و ايمن شدن از خوف و خطر و قادرن شدن بر خصم و دشمنان. خ
اگر ط  برايد پرهيزكار و پارسا و سرانجام كار او بخير باشد. م (متوسط يا ميانه بود يعني برامند يا نيامند حاصل فرقي ندارد)
اگر ظ برايد انچه مي طلبد و به وي رسد و بر دشمن ظفر يابد و مال و دولت يابد. خ
اگر ع رايد چيزي كه بر وي پوشيده باشد اشكار شود و دليل بر هلاكي دشمن باشد. خ
اگر غ برايد دليل بود بر امانت داري اما صدقه بايد داد و نيز از غايبي بر وي خبر رسد كه وي بر مي گردد و نيز از وي بشارت يابد. م
اگر ف برايد كارهاي پراكنده او جمع و دشواري او اسان شود. خ
اگر ق برايد مفبول القول و نيك نام گردد و عزيز در جهان شود و صدقه بايد دارد. م
اگر ك برايد دليل بود بر خصومت و ضعف و بيماري و بر سعادت و برخورداري. م
اگر ل برايد دليل بود بر شرف و بلندي و خبر خوش شنيدن و مال يابد و نيز بايد به توبه مشغول شود. م
اگر م برايد دليل بود بر ملامت و برزبان مردم افنتد و نيز بر زيادتي مال و شادي و برامدن كارها و ليكن صدقه نبايد فراموش شود. م ب
اگر ن برايد بر شيماني از معصيت و در كاري كه رنج برد بره بسيار برد. خ
اگر و برايد از خلق بي نياز گردد و توانگر شود و كارهايي وي برايد بتمامي و ملكي بتصرف وي برايد. خ
اگر ه برايد دليل بود بر نامرادي و رنج زياد كه زبان نگه دارد و دليل بود برشادي و خبر نيك و فرزند بودن در طالع وي. ب
اگر ل برايد كار وي پراكنده شود و دليل بر پريشاني خاطر بود. ب
اگر ي برايد از غائبي خبري يابد شادي و هم دليل بود بر درازي عمر و صحت بدن و دعاي وي مستجاب شود.




ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یکشنبه 10 بهمن1389ساعت 1:0 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

جلوگیری از سقط جنین

 

            


 هرگاه زنی حمل خود را سقط میکند و نمیتواند تا پایان نه ماه نگه دارد باید یکصد و شش (۱۰۶) مرتبه ((بسم الله الرحمن الرحیم)) را نوشته و هراه خود نگه دارد.



اگر زنی فرزندش نماند این تعویذ را نوشته و همرا خود نگهدارد انشاءالله حامله می شود و دیگر فرزندش تلف نمی شود:
((بسم الله الرحمن الرحیم همه همه اذونی لا م م الا ۸ و و مطع الله لا اله هو الحی القیوم آهیا شراهیا اصباوث ال شدای انه من سلیمان و انه بسم الله الرحمن الرحیم موذلک کرمک برحمتک یا ارحم الراحمین))

 

 


+ نوشته شده در  پنجشنبه 7 بهمن1389ساعت 9:35 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

ختم اذکار




 هر كه در وقت دعا 70 بار اين اسم مبارك «يا بديع» را بخواند دعاي وي مستجاب شود.


 اگر كسي بعد از فراغ از نماز دستها را بردارد و هفت نوبت اين اسم  مبارك «يا وهاب» را بخواند و حاجت بخواهد البته دعاي او مستجاب است.


 جهت رفع حاجات هر روز 350 مرتبه ذكر «نعم المولي و نعم النصير» خوانده شود.

جهت رفع حوائج مهم (يک يا چند حاجت)، کمي بعد از طلوع آفتاب روز جمعه يا در صورت موفق نشدن، بعد از نماز ظهر و عصر روز جمعه، 1001 مرتبه خواندن اسم مبارك «المجيب» بسيار مجرب است.

مداومت بر اين اسم مقدس « سميع الدعا و مجيب الدعا» موجب استجابت دعاست.

 هر کس 1001 مرتبه اسم مبارك «المجيب» بگويد و به درگاه خداوند عرض حاجت نمايد، مأيوس نگردد. 
20) بعضي گفته اند هر کس در آخر هر دعايي 26 مرتبه بگويد «يا سَريعُ يا مُجيبُ» دعايش به اجابت مي رسد. 
هر كه 110 بار اين اسم مبارك «المجيب» را بگويد و حاجت خود را بخواهد حاجاتش برآورده شود و هر كه دايم مداومت كند ايمن ماند از نكبات دنيا.
 اگر مهمي داري در يك مجلس 90000 بار اين اسم را بخوان كه دعاي شما مستجاب خواهد شد. و اگر ميسّر نشد بايستيكه 19000 بار اين اسم را بخواند.


 هر كه هر شب اين اسم مبارك «باقي» را 100 بار بخواند و شب جمعه 1000 بار بخواند خداوند دعاي او را مستجاب سازد.

 به جهت استجابت دعا، آن را با «يا ذالجلال والاکرام» ختم نماييد.

 هر كه خواهد مستجاب الدّعوه شود هر روز 66 بار اين اسم را بگويد و در آخر اين دعا را بخواند:

«اِسْتَجِبْ دَعَواتي كُلّها يا ذَالجَلالِ وَ اْلاِكْرام» همه دعاهاي او مستجاب گردد.

 هر كه در سجده 21 مرتبه نام مقدس «يا ذوالجلال و الاكرام» را بگويد و حاجت بخواهد روا مي‌شود.
 به جهت برآورده شدن حوائج، مداومت بر ذکر «يا ذالجلال و الاکرام» به تعداد حداقل 9 مرتبه در روز فراموش نشود.


هر كه در خواب رود و اين اسم مبارك «يا كَريم» را چندان بگويد كه در خواب رود ملائكه بر وي دعا كنند و دعاي ملائكه سريع الاجابت است.


 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 6 بهمن1389ساعت 12:21 PM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

فال قراني جديد و پيچيده



در اين تفال كه كمي صبر و تحمل مي خواهد، اعتبار ان تاييد و عالي است. براي بدست اوردن اين فال قراني بايد شرايط ان را نيز رعايت كرد براي اين كار ابتدا لازم است وضو بگيريد و سپس در محل پاك و مطهر بنشينيد البته لازم است در زير خود يك سجاده پهن كنيد كه ان هم پاك و مطهر باشد. سپس در نزد خداوند به گناهان خود اعتراف كرده و سپس سه صلوات به روح پرفتوح پيامبر فرستاده و انگاه از خداوند بخواهيد تا در اين نيت شما را به خير و صلاح دريابد و سپس قران را به قصد زيارت، ان را زيارت كرده و صلوات بفرستيد. روح و جان خود را معطوف به نيت خود نماييد. و انگاه با دستان كه قران را دست داريد، قران را بگشاييد. خوب دوستان از اينجا به بعد را توجه بفرماييد:


1- دوستان از صفحه در دست سمت راست شما هفت صفحه بشماريد و به جلو برويد بطوريكه صفحه هفتم نيز در دست سمت راست دست، شما قرار خواهد گرفت. (يعني صفحه دست سمت راست خود را نيز حساب كنيد و يك را از ان شروع كنيد و بطوريكه هفت صفحه شمرديد و به جلو رفتيد، انگاه صفحه هفتم نيز در دست راست شما قرار مي گيرد)
2- خوب سپس در ابتداي (از ابتداي) صفحه هفتم هفت سطر بشماريد و به پايين بيايد. (يعني از ابتداي صفحه هفتم و از سطر اول ان بشماريد (يك دو سه ...) و هفت سطر پايين بياييد.)
3- خوب انگاه از سطر هفتم به بعد و در ميان سطرهاي بعدي، هفت بار به دنبال كلمه (ان) بگرديد و پيش برويد تا به هفتمين (ان) برسيد كه اخرين (ان) باشد. (دوستان توجه نماييد تا فقط به دنبال تنها كلمه (ان) بگرديد نه (ان) هاي چسبان بلكه (ان) جدا (الف - نون) و توجه كه نيز هفت بار كلمه (ان) را پيدا كنيد ولو اينكه به سطر يا صفحات بعدي برسد. تنها پيدا كردن مهم است)
4- بعد از يافتن هفتمين (ان) (كه اخرين (ان) باشد) دوباره بايد هفت سطر بشماريد و بايد جلو برويد. (توجه نماييد كه خرين (ان) را كه پيدا كرديد بايد از ان (الف - نون) به بعد سطر بعدي را هفت سطر شروع به شمردن كنيد و هفت  سطر جلو برويد)
5- خوب دوستان بعد از پيدا كردن سطر هفتم از اخرين (ان) هفتم، به ابتداي سطر هفتم نگاه كنيد كه چه حرفي امده همان حرف ملاك تفال قراني ما مي باشد. كه انگاه به معني فال خودمان در زير مراجعه كرده و فال را معني مي كنيم




+ نوشته شده در  چهارشنبه 6 بهمن1389ساعت 0:59 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

اربعین حسینی تسلیت باد




از آن روز که خورشید به جای آسمان، 
در بالای نیزه می‌درخشید، 40 روز گذشته است. 

حالا دیگر کاروان اسرا به زخم زبان، 
به تازیانه، به شلاق عادت کرده‌اند. 

چوب خیزران دیگر بر لب‌های مبارک 
حضرت سید‌الشهدا (ع) فرود آید یا نه، فرقی ندارد.

40 روز است یتیمان حسین 
در خرابه‌های شام، منزل گزیده‌اند. 

جوانان بنی‌هاشم جملگی به شهادت رسیده‌اند. 

کوچه بنی‌هاشم را حزنی عظیم و غمی بزرگ فراگرفته 
و جز ناله «ام‌البنین» دیگر صدایی شنیده نمی‌شود. 

بنی‌آدم دیگر اعضای یک پیکر نیستند...
بنی‌آدم پیکر بنی‌هاشم را قطعه ‌قطعه کردند
و آدم(ع) از محمد(ص) شرمنده شد. 

بنی‌آدم به‌خاطر یک مشت گندم،
مردم را به جان حسین انداخت
و سم اسب‌ها تا می‌توانستند 
روی ابدان بریده بریده تاختند. 


اللهم العن العصابة التي جاهدت الحسين 

وشايعت وبايعت و تابعت علي قتله 

اللهم العن جميعا



+ نوشته شده در  سه شنبه 5 بهمن1389ساعت 0:1 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

طالع بینی ازدواج با حروف ابجد

 
 


ابتدا نام و نام مادر مرد و نام و نام مادر زن را به حروف ابجد دربیاورید و سپس همه آنها را با هم جمع کنید و بر ۵ تقسیم نمایید. اگر باقیمانده یکی از اعداد زیر شود طالع چنین است.

۱ – ۳ – ۵: این دو به هم می رسند و ستاره آنها جفت می باشد و تا آخر با هم زندگی می کنند.
۲-۴:این دو نفر به هم نمی رسند و ستاره آنها جفت نمی باشد و تا آخر با هم زندگی نمی کنند.
۰:یک طرف از خانواده طرفین با ازدواج موافق نمی باشد و ستاره آنها به طور قطعی جفت نمی باشد و تا آخر زندگی خانواده طرفین همیشه باهم به طور قهر می باشند.

مثال:
اول آقای : (م ح م د ) زاده (م ر ی م )
دوم خانوم : (ف ا ط م ه ) زاده ( ب ت و ل )
اول آقای : (40 8 40 4 ) زاده (40 200 10 40 )
دوم خانوم : (80 1 9 40 5 ) زاده (2 400 6 30 )
جمع عدد محمد 92 + جمع عدد مریم 290 و جمع خانم فاطمه 135 + جمع عدد بتول 438
995=382+573
مجموع چهار اسم بالا برابر است با 955 ،اکنون 955 را تقسیم بر 5 می کنیم.
ا قیمانده تقسیم بالا 5 می گردد و معلوم می شود که ستاره این دو نفر با هم جفت است و به هم می رسند و موفق به ازدواج می شوند.

منظور از تقسیم در این نوع ریاضی( فازی)
بر مبنای 10
یعنی باقیمانده 950 بر 5 میشه صفر
ولی باقیمانده 955 بر 5 می شه 5

 

 

 

حساب ابجد

در ادامه ی مطلب

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یکشنبه 3 بهمن1389ساعت 8:35 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

براي جدايي


                          


 اگر خواهي که کسي را از کس ديگر جدا کني که تا قيامت نخواهند همديگر را ببينند بنويس اين آيات را بر روي کاغذ زرد در روز شنبه، در ساعت ذحل و در قبرستان دفع کنيد.چنان ميشود که تا قيامت مايل به حرف زدن با يکديگر نمي باشند. (براي مسلمان انجام ندهيد که قهر خدا شاملتان ميگردد.)


 آيه اي که بايد نوشته شود اينست :

 
وَالَقَينا بَينَهُم العِداوَهِ وَ البُغضاء اِلي اليومَ القيامَهَ کُلَما اوقَدواناراً للحرب اَطَفاها اَلله وَ يسعُونَ فِي الاَرض فَسادُ او الله لا يحِبُ المُفسِدينَ




+ نوشته شده در  شنبه 2 بهمن1389ساعت 0:28 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  | 

میزان صلوات در قیامت



حضرت محمد (ص) فرمودند : روز قیامت ، من پیش میزان اعمال هستم ، یعنی که هر کس کفه سیئاتش (گناهانش) سنگین تر از کفه حسناتش (ثواب هایش) باشد ، من صلوات هایی را که برایم فرستاده می آورم و در کفه حسناتش می گذارم تا آن که کفه حسناتش سنگین تر گردد. 


منبع : ثواب الاعمال و عقاب الاعمال باب ثواب الصلاه النبی ، داستان های صلوات – ص 13



ثواب گفتن عجل فرجهم 

یکی از فضائل امیرالمومنین(ع) این است که ، شبی هزار رکعت نماز می خواند . افراد زیادی می گویند: مگر می شود در یک شب هزار رکعت نماز خواند؟!....علامه ی امینی صاحب کتاب شریف«الغدیر» ماه رمضانی به مشهد مشرف شد و هر شب هزار رکعت نماز در حرم مطهر خواند تا امکان این امر را اثبات کند. ایشان می فرماید :

هرکس پس از صلوات بر پیامبر (اللهم صل علی محمد و آل محمد) با اخلاص ، برای سلامتی و تعجیل درظهورامام زمان (عج) دعا کند و عبارت ( عجل فرجهم ) را بگوید ، او را در ثواب نوشتن کتاب الغدیر شریک می نمایم




+ نوشته شده در  شنبه 2 بهمن1389ساعت 0:1 AM  توسط *•.¸¸.•*فریبا*•.¸¸.•*  |